Brian Mikkelsen må tage ansvaret!
I 3 tåbelige sager har landsretten dømt sagesløse borgere til nøjagtigt 7 dages fængsel og i ødelagt meget for disse mennesker idet en fængselstraf koster job muligheder. I det første tilfælde var alle enige om at statsadvokaten var gået fuldstændig over stregen. Men eftersom han ikke stod alene med denne tåbelige forfølgelse af uskyldige mennesker, så er der jo kun en konklusion, justitsministeriet har koordineret disse sager, det har i ministeriet åbenbart ikke have været nok at uddele dummebøder. Derfor må justitsministeren tage de fulde ansvar for at foreløbigt 3 menneskers tilværelse er blevet ødelagt af Christianborg politikernes handlekraft.
Jeg kan huske at der har være fakkeloptog mod knivstikkeri og bandekrig. Politikerne reagerede med endnu en gang lovsjusk, men denne gang ser vi virkeligt konsekvenserne af politikernes 20 sekunder i TV håndtering af samfundsproblemerne. Tiden må være inde til endnu et fakkeloptog. Denne gang i protest imod den værste bande af dem alle, nemlig Christianborg politikerne! Hvis jeg møder nogle drenge med kniv om natten som vil have min hue, så lad dem dog tage den, dem kan jeg altid komme efter senere. Men hvis jeg møder en betjent som har fået instruks af Brian Mikkelsen om at der ikke bare skal uddeles dumme bøder men ødelægges tilværelser. Så står jeg hjælpeløs overfor de luner som han og hans kolleger har fundet på inde på Christianborg.
Comments